Adria Mobil primjećuje usporavanje tržišta, ali otpuštanja zasad neće biti

Bez autora
Jan 26 2025

Slovenska tvrtka Adria Mobil u posljednje vrijeme primjećuje usporavanje tržišta vozila za odmor, posebice kamp prikolica, a bilježe porast narudžbi za kampere i kombije.

Međutim, otpuštanja u ovom trenutku nisu planirana. Prilike će tražiti u ulaganju u razvoj novih proizvoda i intenzivniji pristup prodaji, kažu.

Tijekom epidemije covida-19, europska industrija vozila za odmor doživjela je značajan rast. Zbog specifičnih okolnosti, količina novih registracija tada je dosegla nešto manje od 260.000 jedinica, što je predstavljalo rast od gotovo 30% u odnosu na dugogodišnji prosjek. Istodobno, zbog poremećaja u opskrbnim lancima, industrija se, kao i ostatak industrije, susrela s brojnim izazovima u proizvodnji, navode iz Adria Mobila za STA.

U posljednje vrijeme primjećuju usporavanje tržišta vozila za odmor, što je, po njihovom mišljenju, očekivano s obzirom na prošlu povećanu potražnju. Tržište najizrazitije usporava kod narudžbi karavana, gdje su zalihe na tržištu nešto veće. S druge strane, možemo biti zadovoljni činjenicom da bilježimo porast narudžbi u segmentu kamper-domova i van vozila, što je u skladu s aktualnim tržišnim trendovima, ističu.

Tvrtka, koja zapošljava ukupno 1200 ljudi, zasad ne planira otpuštanja. Trenutno je zapošljavanje u skladu s poslovnim planovima koje imaju za naredni period. Prilike će, kako kažu, tražiti uglavnom kroz ulaganja u razvoj novih proizvoda i intenzivniji pristup prodaji na nekim istočnoeuropskim tržištima koja pokazuju veći prodajni potencijal.

“Na kraju, ali ne i najmanje važno, nastojat ćemo impresionirati naše kupce i razvojem posebnog izdanja jubilarnih proizvoda koje ćemo ponuditi tržištu ove godine, u kojoj brend Adria slavi 60. obljetnicu postojanja”, naveli su.

Za budućnost očekuju stabilizaciju europskog tržišta odmorišnih vozila na razini prije epidemije, što znači obujam registracija od oko 200.000. Ohrabruje i činjenica da je interes kupaca i dalje velik, što potvrđuje masovna posjećenost sajmova prošle jeseni, dok aktualna gospodarsko-politička situacija u Europi i šire nepovoljnije utječe na tržište, ističu. .

Poslovnu godinu 2022./2023. (njihova poslovna godina traje od 1. rujna do 31. kolovoza) tvrtka je završila s prodajom 15.100 karavana, kamper vozila i vanova, ostvarenim prihodima u iznosu od 572 milijuna eura i operativnom dobiti od 45 milijuna. eura.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik